Povestea unui business cu plăcinte de milioane
svg/abstract-4 Created with Sketch.

În antreprenoriat, rețeta succesului constă într-o nișă bine aleasă. Dovadă stă și Cuptorul Moldovencei, un business cu afaceri de 1,2 milioane de lei pe an.

Nicoletei Hriţcu îi plac provocările şi proiectele noi. Nu reface niciodată un lucru iar produsele sale de patiserie, spune ea, sunt cele mai bune din regiune. Cum a ajuns să dezvolte un business? „Cu ambiţie şi tenacitate“, caracteristici nelipsite la un antreprenor. Povestea a început în 2012, când a fondat o afacere inspirată din fascinanta lume a deserturilor, demonstrând că, pentru a avea succes, trebuie doar să îţi alegi domeniul despre care crezi că ţi se potriveşte.

A pornit cu o finanţate guvernamentală pentru antreprenori debutanţi şi a ales să deschidă această afacere, „Cuptorul Moldovencei“, în domeniul plăcintelor şi prăjiturilor de casă. A studiat atent piaţa înainte şi spune că această nişă nu era deloc dezvoltată. A început cu 10.000 de euro, la care a adăugat 11.000 de euro, bani primiţi pe un teren pe care l-a vândut, pentru a reuşi să implementeze planul de afaceri. Primul laborator cu magazin de desfacere a fost inaugurat imediat după Valentin’s Day-ul din 2013. În 2015, pe cele două firme prin care deţine brandul Cuptorul Moldovencei, Retro Food SRL, respectiv Cuptorul Moldovencei SRL –D, Nicoleta Hriţcu a ajuns la afaceri de 1,2 milioane de lei şi profituri nete de până la 180.000 de lei. Până la finele lui 2016, antreprenoarea speră să fi atins afaceri de circa 600 de mii de euro, iar până în 2018 să raporteze o cifră de afaceri de un milion de euro.

Citește articol