Politica de livrare & retur

Magazinul online Cuptorul Moldovencei este administrat de către RETRO-FOOD S.R.L., persoană juridica română, cu sediul social în Iași, str. Belvedere nr. 2, Jud. Iași, înregistrat la Oficiul Registrul Comerțului J22/795/2012, cod de înregistrare fiscala RO 30180132, capital social 780 lei.

Comenzile vor fi efectuate de către utilizatori prin intermediul platformei. Orice comandă efectuată trebuie să fie confirmată de către noi. Comanda este considerată confirmată în momentul în care comunicăm utilizatorului acest lucru prin: email și/sau sms și/sau telefonic.

Toate prețurile listate pentru produse reflectă prețul la momentul includerii în listă. În funcție de necesitatea unor modificări, putem actualiza prețurile produselor pe platformă. Prețurile includ taxele relevante de vânzare și livrare. Toate prețurile sunt în RON cu TVA inclus.

Prețul total al comenzii inclusiv taxe de livrare, unde este cazul, și alte cheltuieli, vă vor fi afișate în momentul plasării comenzii. Plata online va trebui efectuată înaintea livrării comenzii.

Comenzile sunt procesate cât mai curând după plasarea comenzii, în intervalul Luni – Duminică 08:00-19:00. În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.

Livrarea se face în condiții sigure și conforme de către echipa Cuptorul Moldovencei sau parteneri, pe traseul prestabilit și în datele de livrare comunicate pe site.

Se livrează în fiecare zi, în intervalul orar 11:00-19:00. Comenzile depind de posibilitatea de a fi pregătite în cadrul laboratorului, astfel comenzile plasate până la ora 12:59, vor avea opțiunea de livrare imediat a doua zi. Pentru cele plasate după ora 13:00, prima opțiune de livrare este peste două zile.

În același timp, livrarea se va face contracost, clientul plătind o taxă de 18 lei pentru livrările în cadrul orașului Iași și 28 de lei pentru livrările realizate în maxim 4 km de la ultima stație a Companiei de Transport Public Iași.

Livrarea se face gratuit direct de către producător pentru comenzi cu valoare de minim 500 lei (în funcție de disponibilitate), iar pentru comenzi mai mici livrarea se efectuează de către un partener, contracost în funcție de distanta de livrare. Pentru adresele care depășesc aria de acoperire a partenerului, comenzile se pot ridica de la cea mai apropiata locație fata de adresa.

În momentul livrării, clientul are obligația să solicite curierului bonul fiscal aferent comenzii plasate prin magazinul online.

Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul comanda se întoarce în locația noastră.  În cazul în care clientul revine acesta are obligația de a achita din nou taxa de transport aferentă.

Returul se face în maxim 24 ore de la primirea comenzii.
Returnarea banilor sau înlocuirea produselor în maxim 3 zile.

Clientul poate solicita returnarea produselor în termen de maxim 24 de ore de la primirea produselor în următoarele situații:

  1. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site.

Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Furnizor.

  1. Produse ce au fost livrate greșit.

Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Furnizor.

Pentru orice problema întâmpinată, nu ezita sa ne contactezi prin email (moldoveanca@cuptorulmoldovencei.ro) sau telefonic (+40 742 191 608).

Folosim cookies și pentru o experiență mai bună de navigare

Cerere ofertă
Candy Bar de Poveste

Cerere ofertă
Candy Bar Mic

Cerere ofertă
Candy Bar Tradițional