Magazinul online Cuptorul Moldovencei este administrat de către RETRO-FOOD S.R.L., persoană juridica română, cu sediul social în Iași, str. Belvedere nr. 2, Jud. Iași, înregistrat la Oficiul Registrul Comerțului J22/795/2012, cod de înregistrare fiscală RO 30180132, capital social 780 lei.

Comenzi online

Comenzile vor fi efectuate de către utilizatori prin intermediul platformei. Orice comandă efectuată trebuie să fie confirmată de către noi. Comanda este considerată confirmată în momentul în care comunicăm utilizatorului acest lucru prin: email și/sau sms și/sau telefonic.

Toate prețurile listate pentru produse reflectă prețul la momentul includerii în listă. În funcție de necesitatea unor modificări, putem actualiza prețurile produselor pe platformă. Prețurile includ taxele relevante de vânzare și livrare. Toate prețurile sunt în RON cu TVA inclus.

Prețul total al comenzii inclusiv taxe de livrare, unde este cazul, și alte cheltuieli, vă vor fi afișate în momentul plasării comenzii. Plata online va trebui efectuată înaintea livrării comenzii.

Comenzile sunt procesate cât mai curând după plasarea comenzii, în intervalul Luni – Duminică 08:00-19:00. În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.

Livrarea se face în condiții sigure și conforme de către echipa Cuptorul Moldovencei sau parteneri, pe traseul prestabilit, doar în orașul Iași și în datele de livrare comunicate pe site.

Se livrează în fiecare zi, în intervalul orar 10:00 – 17:00. Comenzile depind de posibilitatea de a fi pregătite în cadrul laboratorului, prima opțiune de livrare fiind peste două zile, de la data plasării comenzii online.

Costul Livrării

În același timp, livrarea se va face contracost, clientul plătind o taxă de 18 lei pentru livrările în cadrul orașului Iași și 24 de lei pentru livrările realizate în maxim 4 km de la ultima stație a Companiei de Transport Public Iași.

Livrarea se face gratuit direct de către producător pentru comenzi cu valoare de minim 500 lei (în funcție de disponibilitate), iar pentru comenzi mai mici livrarea se efectuează de către un partener, contracost în funcție de distanța de livrare. Pentru adresele care depășesc aria de acoperire a partenerului, comenzile se pot ridica de la cea mai apropiată locație față de adresa introdusă. Alegerea locației de ridicare trebuie făcută de client, site-ul nu alege automat cel mai apropiat punct de lucru Cuptorul Moldovencei.

În momentul livrării, clientul are obligația să solicite curierului bonul fiscal aferent comenzii plasate prin magazinul online.

Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul comanda se întoarce în locația noastră.  În cazul în care clientul revine acesta are obligația de a achita din nou taxa de transport aferentă.

Clientul este direct responsabil pentru datele introduse în formularul de comandă.

Retur

Clientul poate solicita returnarea produselor în termen de maxim 24 de ore de la primirea produselor în următoarele situații:

  1. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site.

Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Furnizor.

  1. Produse ce au fost livrate greșit.

Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Furnizor.

Clientul poate solicita returnarea produselor în termen de maxim 24 prin intermediul unui apel telefonic realizat la +40 722 121 038 sau în scris pe adresa de email moldoveanca@cuptorulmoldovencei.ro.

Anularea comenzii

Anularea comenzii se realizează în următoarele situații:

  1. Comanda plasată pe site nu poate fi onorată de către producător, astfel se va face returul banilor în contul clientul în termen de 48 de ore, cu înștiințarea acestuia în prealabil.
  2. Clientul dorește anularea comenzii și înștiințează producătorul printr-un răspuns în scris trimis la email-ul cu confirmarea comenzii primit în momentul plasării comenzii pe site. Înregistrarea cererii de anulare a comenzii se realizează în 48 de ore, fiind urmată de rambursarea sumei aferente comenzii în maxim 48 de ore de la confirmarea anulării comenzii.

Pentru orice problemă întâmpinată, nu ezita sa ne contactezi prin email (moldoveanca@cuptorulmoldovencei.ro) sau telefonic +40 722 121 038.

Coșul tău nu are bunătăți.