Drumul a fost destul de lung, dar firesc.
svg/abstract-4 Created with Sketch.

Cum să construieşti o afacere de 600.000 de euro mizând doar pe inefabila aromă a prăjiturilor degustate în copilărie?

Pentru mulţi pare o scorneală, dar pentru Nicoleta Hritcu a reprezentat calea spre succes în lumea afacerilor din Iaşi, după ce viaţa a purtat-o dinspre Soroca, orăşelul de graniţă din Republica Moldova, către capitală istorică a vechii provincii româneşti.

Succesul a avut un gust dulce, la fel ca savuroasele preparate de cofetărie pregătite la „Cuptorul Moldovencei”, o afacere pe care antreprenorul debutant Nicoleta Hritcu a ridicat-o în 3 ani de a 0 la 600.000 de euro, notează Business24.ro

Despre plăcinte moldoveneşti făcute la Iaşi vorbeam cu mama încă din 2006

Mama este antreprenor, a avut împreună cu tată o firma de construcţii. Nu a fost o firma foarte mare, dar au avut proiecte importante, pe care le-au dus la bun sfârşitcu seriozitate. Despre plăcinte moldoveneşti făcute la Iaşi vorbeam cu mama încădin 2006. Mama este antreprenor, a avut împreună cu tată o firma de construcţii. Nu a fost o firma foarte mare, dar au avut proiecte importante, pe care le-au dus labun sfârşit cu seriozitate. Doar că ideea Cuptorului Moldovencei a avut nevoie de mai mult timp să se coacă, mai exact de 6 ani.

Opţiunile pe care le aveam în 2012 – când aveam deja 30 de ani, eram mămică şi nu performasem prea bine ca salariat la companiile unde lucrasem – erau zero. Înschimb, aveam o ambiţie extraordinară de a reuşi şi o pregătire bună în spate: Facultatea de Marketing de la FEAA, A. I Cuza, Facultatea de Teatru din Iaşi, Şcoala de pictură la Soroca. Şi nu în ultimul rând aveam zestrea primită de lafamilia mea: gusturi şi arome de plăcinte şi prăjituri făcute de Babusea Maria, de Sărbători, cu mare dăruire şi seriozitate.

Citește articol